Dit bedrijf is zeker een aanrader, we werden snel geholpen en zeker voor een goede prijs !
De dakramen netjes geïnstalleerd en mooi afgewerkt !
Vriendelijk personeel !
En na afloop kreeg ik zelf een leuk presentje heel attent !
Judith Stam
Dit bedrijf is zeker een aanrader, we werden snel geholpen en zeker voor een goede prijs !
De dakramen netjes geïnstalleerd en mooi afgewerkt !
Vriendelijk personeel !
En na afloop kreeg ik zelf een leuk presentje heel attent !