Vandaag dakraam laten plaatsen, alles netjes afgewerkt door een prima vakman.
Ben zeer tevreden v.w.b het afvoeren van het afval en hoe het achter gelaten is,
ook het contact met de verkoper ( informatie en afhandeling ) ging prima.
Gert
Gert Nap
Vandaag dakraam laten plaatsen, alles netjes afgewerkt door een prima vakman.
Ben zeer tevreden v.w.b het afvoeren van het afval en hoe het achter gelaten is,
ook het contact met de verkoper ( informatie en afhandeling ) ging prima.
Gert